torstai 17. tammikuuta 2013

Creative Fantasy

Mulla on ollut tänään vähän jännä päivä kun sain ajokortin :) Oon tosi ilonen siitä koska oon joskus pelännyt ajamista ja ajattelin etten ikinä opi ajamaan, mutta pääsin pelostani eroon ja teoriasta ja inssistä ekalla kerralla läpi!

Sitten kynsiin :) Lakkasin kynnet vaan nopeasti uudella China Glazen Creative Fantasylla josta tykkään tosi paljon. Joidenkin mielestä tän koostumus ei ole kiva koska se on niin läpikuultava, mutta mun mielestä se saa nää näyttämään tosi hyviltä, varsinkin päällyslakan kanssa! 
1711creative

Oonkin näköjään ton etusormen kynnen jo rytännyt. No ei haittaa kun ajattelin muutenkin huomenna lakata kynnet uudelleen jos jaksan. En tiedä kuinka kauan nää pysyy muutenkaan koska käytin alla uutta Trindin Nail Balsamia. Oon lukenut että se ei vaikuttaisi ainakaan paljoa lakkojen pysymiseen koska siinä ei ole öljyä.

1712creative

Tässä kuvassa näkyy se miten läpikuultava tää on, mutta ei tää mun mielestä ole livenä näin läpikuultava. Tää on livenä myös tummempi.

171creativepullo

Creative Fantasyn lisäksi tilasin ebaysta myös kaksi muuta Cirque du Soleil lakkaa;

171incircles

Running In Circles

171def

Def Defying

Hmm, kävin tänään Stockmann beautyssa ja siellä oli Opin Uh-Oh Roll Down the Window jollain kolmella eurolla enkä ostanut... Vois huomenna käydä hakemassa sen :)

4 kommenttia:

  1. Aivan ihanat kynnet!:) ja kiva blogi!!:) oon iteki just alottanu bloggailun!:)
    beautinika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)
      Kiva blogi sullakin, saat musta uuden lukijan :)

      Poista
  2. What cute purple nail polish. It looks very pretty :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)