tiistai 13. tammikuuta 2015

Moi taas

Siitä on nyt noin vuosi kun olen tänne viimeksi kirjoitellut. Halusin vaan kertoa (Mikäli kukaan enää muistaa) että olen elossa ja kynsijutut kiinnostaa edelleen, ehkä jopa enemmän kuin koskaan :) Olen myös useasti miettinyt bloggaamisen uudelleen aloittamista ja ehkäpä  uuden blogin perustamista. Blogeja tulee edelleen lueskeltua paljon, mutta olen jotenkin jättäytynyt hiljaiseksi lukijaksi.

Kuvituksena pari vanhempaa lakkausta ei blogimielessä kuvattuna ja muokkaamattomana. Kynsinauhatkin nyt näyttää miltä näyttää ja lakkaukset pari päivää vanhoja kuvanottohetkellä.. Siirrän nyt kuviakin järkkäriltä koneelle ensimmäistä kertaa vuoteen..

Vuoden aikana on tapahtunut kaikenlaista. Olen muuttanut ensimmäistä kertaa yksin uuteen kaupunkiin, aloittanut opiskeluni ja muutenkin elämässä on tapahtunut kaikenlaista uutta. Alkuvuodesta kynsi-intoni oli vähän hukassa, ja muutenkin silloin kaikki oli niin uutta että kynsiasiat jäivät muiden asioiden varjoon. Tässä tilanteessa se nyt olikin varmaan ihan ymmärrettävä. Kuitenkin nyt kynsi-intoni on vain kasvanut, niinkuin myös lakkakokoelma. Teenkin nykyään aika paljon skittlettejä ja vähän monipuolisempia lakkauksia kun mitä tässä blogissa on aikoinaan nähty! 

OPI Ink


Haluaisin mielelläni aloittaa blogin kirjoittamisen uudelleen, mutta löydän aina kaikenlaisia ''ongelmia'' jotka estävät sen. Bloggerin pohja ei innosta, en ole hankkinut kunnon kuvanmuokkausohjelmaa tietokoneen hajottua, kuvaaminen ei ota onnistuakseen. Olen koittanut kuvata paria viime lakkausta, mutta ai että meni tänään hermot Cirquen Mirror Mirrorin(joka on muuten aivan ihana lakka) kanssa kun kamera ei osannut tarkentaa siinä kimalluksessa! Laatuvaatimukset ovat kuitenkin aika kovat enkä aina koe niihin yltäväni. Kiinnostusta olisi kyllä. Nyt vaan pitäisi saada asioita aikaan! 

Essence DoYou Speak Love, Nfu-Oh 59, Essie Good As Gold ja P2 Lovely

Kiva kuulla että jotkut olivat minut muistaneetkin vaikkei täältä mitään ole kuulunut! Ja anteeksi että kommentteihin vastaaminen jäi, olen jotenkin pakoillut tätä asiaa. Olen myös aktiivisesti seuraillutkin useita teitä joilla on blogi :) Joka tapauksessa halusin kertoa että elämässäni sekä kynsijuttujenkin kanssa menee erittäin hyvin! 


2 kommenttia:

  1. Pieni kynsihiljaisuus ja jopa kynsimasennus välillä ei ole yhtään outoa... Itselläkin on ja oli kausia kun ei millään kynnet olisi kiinnostaneet, varsinkin kun alkoi uusi koulu ja oli uusi paikkakunta ymsyms... Mukavaa että sulla menee hyvin <3

    VastaaPoista
  2. Ohoh.. ja jee, täällähän on sittenkin vielä elämää! Olin varma että oot lopettanut koko touhun syystä tai toisesta, kun vuosi hiljaiseloa on kuitenkin aika pitkä aika, etkä vastannut kommenttiinkaan. Ehdin jo ottaa hatkat lukijaraadistasikin. Mutta mahtavaa jos "comeback" on vireillä. :))

    Oothan huomannut bloggerin monet mahdollisuudet esim. 'template' -pohjien käyttöön, joita netistä löytyy? Niillä saa tosi kivoja ulkoasuja, mutta pitää vain osata siirtää html-koodinpätkät oikeisiin kohtiin. Mä oon vain itse jotenkin mieltynyt bloggeriin, ja huomaankin että muutama kiva kynsiblogi jää siksi harvalle katselulle, koska ajattelen aina sitä Wordpress-pohjaa... Mutta nää on toki makuasioita. Mulla on aina vaan blogger toiminut oikein hyvin. :)

    Esittelehän mitä lakkoja oot hankkinut hiljaiselon aikana!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)