tiistai 19. helmikuuta 2013

Angel Wings ja päivän lakkasaalis

Siitä onkin jo näköjään viikko aikaa kun oon tänne kirjoitellut, mutta mulla onkin ollut vähän kiireitä kaikkien penkkareiden ja abiristeilyiden kanssa :D Kynsilläkään ei ole ollut muuta tänä aikana kuin tämä China Glazen Angel Wings. Tämä on kiva lakka, ja ottaisin mielelläni myös sen hopean Glistening Snowin kokoelmaani.

192angelw

Astetta huononpi kynsikuva, kolmas päivä taitaa olla jo menossa :D Etusormea ei näy ollenkaan koska siitä lakat ovat jo lähteneet ja näköjään myös pikkurillin lakkaukset on kärsineet.  Cracklen tilalla oli aluksi tarkoitus käyttää Barry M Croc Effectsiä, mutta minä en ainakaan saanut sitä tämän lakan päällä toimimaan. Myöhemmin tuli mieleeni, että olisin voinut laittaa kirkasta lakkaa Angel Wingsin päälle ja siihen sitten croc effectsin.

192angw
Käytetyt Lakat
Parasta mitä tänään on tapahtunut on se, että päätin käydä kerrankin lähikaupassa ja samalla vieressä olevassa Seppälässä. Olen ennenkin tehnyt tuosta lähiseppälästä hyviä kynsilakkalöytöjä, vaikka käyn siellä aika harvoin. No, siellä olikin sitten meneillään loppuunmyynti ja kaikki normaalihintaiset kynsilakat olivat -70%!!!! 10 lakkaa lähti mukaani :)

192wnw
Wet n wild fastdry: How I Met Your Magneta, 9.0.2.1. Orange, The Gold & The Beautiful

192mega
Wet n wild megalast: Bite the Bullet, I Need A Refresh-Mint
192flormar
Flormar 446, 439, 441, 437
192gr
Golden Rose Matte 11, 30 sentillä :D

Nää kaikki lakat maksoivat siis yhteensä 11,20e!! Olen aika tyytyväinen saaliiseen :D Tässä kuussa en enää aiokkaan ostaa lakkoja, mutta postista on tulossa vielä pari ihanuutta jotka olen jo kauan halunnut ostaa... :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)