torstai 29. elokuuta 2013

Raspberry Festival

2981


2982
Pullo väärinpäin!
Raspberry Festival oli juuri sellainen kuin kuvittelinkin, kaikinpuolin helppo ja kaunis punainen glassfleck. Lakan kanssa ei ollut mitään ongelmia ja kaksi kerrosta riitti mulle peittävään lopputulokseen.

Siirtokuvien kanssa homma ei mennytkään sitten ihan putkeen. Kuvista huomaa miten ne ovat repeytyneet ja päällyslakka levitti niitä(alin kuva, etusormi). Muutenkaan en tiedä oikeen tykkäänkö näistä vai en, jotenkin nämä kynnet eivät ole mun tyyliset. Tykkäänkin paljon enemmän kädestä jossa on vain etu- ja keskisormessa decalit, joka kynnessä on vaan jotenkin liikaa kukkaa mulle. Muutenkin pidän nykyään enemmän tuollaisista lakkauksista jossa laitetaan vain kahdelle vierekkäiselle sormelle koristeet, kuin vaikka nimettömästä aksenttikyntenä. Jotenkin freesimpi mun mielestä :)

Raspberry Festival is very easy and beautiful glassfleck polish, I do like it very much. Things didn't go that well with water decals. They are broken, I'm not sure if its my fault or if decals are bad quality. I do like the hand with two decals more, because there is just too much flowers for me on the other one. These nails are not really my style..

Orly Nail Defense & CND Stickey
China Glaze - Raspberry Festival (2 coats)
Water Decals from ebay
Poshé topcoat

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on! Mun tekis mieli ostaa vaikka kaikki tämän tyyliset glass fleckit.. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)