sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Haaste: Kahdeksan asiaa minusta

Sain http://tuhlarin.blogspot.fi/-blogin kirjoittajalta haasteen(Kiitos!), jossa kerrotaan kahdeksan satunnaista asiaa itsestä. Haasteeseen kuuluisi haastaa vielä 8 muuta bloggaajaa, mutta jätän sen nyt väliin. Olin muutenkin ajatellut kertoa jossain postauksessa vähän enemmän itsestäni, vaikka olenkin yrittänyt pitää blogin sisällön 95-prosenttisesti kynsilakoissa ja kynsissä.

1. Vaikka rakastankin kynsilakoissa lähes kaikkia värejä, vaatteissa suosin useimmiten mustaa. Musta on vaan aina niin tyylikäs, turvallinen ja sopii kaiken kanssa :) Toki tykkään muunkin värisistä vaatteista ja niitä omistan, mutta musta on mulle aina se ykkönen :D

2.  Olen aika järjestelmällinen, teen listoja kaikesta. Kynsilakoista mulla on monia erilaisia listoja, mutta teen myös kaikenlaisia to-do listoja. Jätän silti kaiken aina viimetippaan, niin että homma on aina pakko tehdä silloin. Aloittaminen on mulle vaan niin vaikeaa :P

3. Mulla on ollut hyvä tuuri ebayn kanssa, ensimmäinen huono kokemus sattui ihan vähän aikaa sitten, kun myyjä oli unohtanut toisen lakan paketista. Tilaan ebaysta usein, ja aina kaikki on tullut kotiin ilman suurempia ongelmia. Kerran tosin myyjä oli laittanut viestiä että lakka jonka tilasin vuosi, eikä hän lähetä sitä. Sain silloin valita toisen samanhintaisen lakan tilalle, mutta pyysin dollaria kalliimman ja sain sen! Hurja voitto :D

4. Tykkään matkustelusta, hotelleista ja lentokentistä. Olen käynyt nyt seitsemänä peräkkäisenä kesänä  ja yhtenä sitä ennen Sardiniassa, eli Italiaan kuuluvalla saarella välimerellä. Sinne olisi matka tänäkin kesänä, ja odotan sitä tosi innolla. Ihanaa ruokaa, upeat biitsit kun vähän näkee vaivaa ajaa kauemmas  turistikaupungeista, sopivankokoiset kaupungit ja halpaa kynsilakkaa(esim. Essence). Yleensä ajellaan saarta vähän ristiin rastiin ja käydään useammassa kaupungissa. Suurimman osan ajasta kuitenkin vietämme ''turistikaupungissa'' Algherossa, jossa meillä on kiva kämppä vuokrattuna lähellä keskustaa.

Sardinian lisäksi olen käynyt Italiassa Bergamossa, Korsikalla, Lontoossa, Dominikaanisessa Tasavallassa, Madeiralla, pari kertaa Teneriffalla, Tukholmassa(laivalla kymmeniä kertoja, ihana kaupunki, haluaisin viipyä kauemminkin joskus!), Saksassa ja Belgiassa. Haavena olis kliseisesti New York ja muutenkin jenkit, Lontoo uudelleen ja muukin Eurooppa sekä jokin Aasian maa. Niin ja Aussit. Oikeestaan melkein mikä vaan. Suomessakin on ihania kaupunkeja, Tampere ja Helsinki on niistä mun suosikkeja :)

 photo 1955_zpsa01b98d2.jpg
Alghero, 2011
 photo 1956_zps822606bd.jpg
Monte Russu 2012, kuva otettu jollain halpiskalansilmä''objektiivilla'', siksi näyttää tältä
 photo 1953_zps8e2ceaaf.jpg
Is Arutas 2011
 photo 1954_zpsfb99c117.jpg
Näkymät Algherosta partsilta 2011
5. Haluan kirjoittaa tätä blogia luontevalla kielellä, rennosti mutta sitten taas kuitenkin kirjakielellä. Lopputulos on jotain tosi sekavaa, mutta olkoon. Mietin näitä lauseita aivan liian kauan, jolloin ne muokkaantuu vain oudommiksi :D Kielioppi ei ole ihan kohdallaan.

6. Pienet hajuvesipullot on mun mielestä tosi kauniita. Tykkään myös siitä että mulla on käytettävissä monia eri tuoksuja fiiliksen mukaan. Ei ole näitäkään tullut ostettua vähään aikaan, kun samalla rahalla saa paljon kynsilakkaa... Sitähän nyt aina tarvitsee enemmän! :D

 photo 1957_zps1c28c189.jpg


7. Käytin joskus kamalia tekokynsiä. Hrrrrrr never again.

 photo 1951_zps7365ec76.jpg
Tipit jotka leikattu kynnen muotoisiksi reunoista, itse lakatut. Kuvassa ihan ok, livenä aika karut.

8.  Tältä näytän;
 photo 1958_zps01438352.jpg



6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :) Tää tuli tosi hyvään aikaan kun olin muutenkin suunnitellut jotain tän tapaista postausta!

      Poista
  2. Tuo vitonen on niiiin tuttua!
    Ja blogis on ihan super (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, miks pitää aina ylimiettiä kaikkea :D Kiitos paljon!!

      Poista
  3. Olipa hauska lukea vähän kynsiaiheen ohi olevia juttuja!

    Ja kuvista tuli kauhea lomakaipuu, mä niin tahtoisin jonnekin reissuun. Nyt, heti ja äkkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit, vähän jännitti tehdä tällaista kun oon muuten tehnyt niin tarkasti kynsiaiheisia postauksia :D

      Jep, itekin kaipaisin jo Suomesta pois pääsyä.. Onneksi enään vähän päälle kuukausi niin pääsen tonne taas, sitä ennen kelpais kyllä vaikka se Tukholman reissu :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)